אוזניותהשקהחפיצים

אודיו באדום: ביקונקט השיקה בארץ את שיתוף הפעולה בין B&O לפרארי

מוצרי האודיו של בנג אנד אולפסון (Bang & Olufsen) הדנית, או כפי שהם מכונים בקצרה B&O, תמיד נחשבו ליוקרתיים במיוחד בשוק המסוים של הרמקולים, מערכות השמע הביתיות וגם האוזניות – ולא פחות מכך גם בתג המחיר שלהם. אתמול בערב בחנות הדגל של המותג בקניון רמת אביב, המיובא לארץ באופן רשמי בידי ביקונקט, הושק באופן רשמי בארץ הקודש שיתוף פעולה יוקרתי במיוחד של החברה עם פרארי (Ferrari) יצרנית הרכב האיטלקית הנודעת, גם, אם לא בעיקר, בזכות קהל החובבים הענק של המותג במירוצי ה-Formula 1.

זו לא השותפות הראשונה של B&O עם חברות יוקרתיות מתחומים אחרים, אבל בחברה כבר ממהרים להגדיר את שיתוף הפעולה הנוכחי עם פרארי כאחד המוצלחים ביותר אי פעם, וטוענים לדרישה מאוד גבוהה – במיוחד כמובן מצד אנשים שסגנון חיים חשוב להם במיוחד.

כדי להפוך את המוצרים החדשים ליוקרתיים אף יותר הם מוצעים בכמות מאוד מוגבלת, כך שגם הכמות שביקונקט הביראה לארץ קטנה במיוחד, וכפי שהסבירו אנשי החברה, "המטרה היא שמי שקונה את המוצרים הללו יידע שהוא באמת ייחודי".

Beoplay EX בגרסה המוגבלת של פרארי
Beoplay EX בגרסה המוגבלת של פרארי

רוצים ייחודיות? זה יעלה לכם

במסגרת שיתוף הפעולה הושקו ארבעה מוצרי אודיו שנושאים כעת את הלוגו של B&O ושל פרארי כאחד, וכולם עוצבו בצבעים שפותחו בידי שתי החברות יחדיו, ובמיוחד כמובן הצבע האדום הייחודי שמסמל כל כך את פרארי. לא מדובר במוצרים חדשים אלא במוצרים שנעטפו בצבעים החדשים.

אחד המוצרים הללו הוא גרסה מעודכנת של האוזניות נטולות החוטים (TWS) הפופולריות למדי של החברה, Beoplay EX, עם יכולות ההשקת הרעשים החזקות שלהן ועד עד 20 שעות האזנה. האוזניה הימנית נושאת את הלוגו של פרארי בעוד שהשמאלית מגיעה עם הלוגו של היצרנית, והן מוגשות בתוך מארז טעינה בצבע אדום לוהט. המחיר שלהן עומד על 1,999 שקלים, לעומת 1,499 שקלים של הדגם הרגיל, ולארץ יובאו 25 יחידות שלהן.

ואם חשבתם ש-25 יחידות זה מעט, אז תדעו שבמקרה של אוזניות הקשת האלחוטיות Beoplay H95 הסכימו ב-B&O לשלוח לשוק הישראלי 4 יחידות בלבד. מדובר באוזניות הדגל של החברה והן מצוידות בדרייברים מותאמים שמיוצרים מטיטניום ומספקים סאונד חזק יותר מאי פעם, וביטול רעשים אקטיבי אדפטיבי. האוזניות במקרה הזה מוצעות בשחור עם טבעות אדומות וכמובן עם הסמלילים של שתי החברות חרוטים בשני הצדדים. המחיר שלהן בגרסת הפרארי עומד על 5,499 שקלים מול מחיר התחלתי של 3,689 שקלים של הגרסאות הצבעוניות הרגילות.

גרסת המרוצים של Beoplay H95 עם הסוס הדוהר
גרסת המרוצים של Beoplay H95 עם הסוס הדוהר

ויש גם רמקולים

הרמקול הנייד Beosound Explore שמציע קישוריות Bluetooth לצימוד מהיר לכל מכשיר משדר מוזיקה תומך, מציע דירוג עמידות סביבתית IP67 ומבטיח לפי החברה עד 27 שעות השמעה, טווח זמן שבהחלט מתאים לסמל הסוס הדוהר של פרארי שחרוט עליו בלייזר. המחיר 999 שקל מול 799 שקל של הגרסה הרגילה.

מוצר הדגל בהשקה הנוכחית, אותו אפשר לראות מתנשא מכל כולם בתמונה הראשית, הוא ככל הנראה הרמקול בעל הצליל ההיקפי Beosound 2 שמציע חוויית אודיו ביתית ב-360 מעלות עם עיצוב שמתאים להנחה בכל מקום, כולל על הרצפה, ובקולקציה הנוכחית הוא מדמיין מחדש את העיצוב באדום בחתימת פרארי. גוף האלומיניום מלוטש כדי לספק ברק נוצץ, המעצים את הגוון האדום. הסמל של פרארי האייקוני יושב מתחת לגריל, והמחיר עומד על 20,499 שקלים מול 12,299 שקלים במהדורה הרגילה, אם אפשר לקרוא לה כך. בכל מקרה, בארץ יש רק שתי יחידות זמינות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *