טלפונים

הצצה מוקדמת: Umidigi Power 3 – הרבה סוללה, הרבה מצלמות ועיצוב מודרני במחיר שוק כניסה

קודם כל יד קטנה על הלב: כבר כמעט שכחתי שאי שם מתי שהוא ראיתי את Power 3 של יומידיגי (Umidigi) ולחצתי על כפתור הקדם מכירות שלו. קיוויתי שהוא יגיע עוד לפני תערוכת הסלולר השנתית, גם בגלל שהמערך המצלמות מאחורה מזכיר במבט ראשון את זה של סדרת ה-Galaxy S20 החדשה של סמסונג (Samsung) – וכן גם מבט חופשי למדי.

אבל מאז עברו מים רבים, והטלפון איכשהו הצליח לעבור חצי עולם ולהגיע לביתי, אז הנה עוד משהו שכבר מזמן לא עשיתי לטלפון חדש: פתיחת קופסה. קבלו את Power 3 של יומידיגי בתמונות ארץ ישראליות ראשונות.

Umidigi - Power 3 - Box Open

קצת על המפרט של Power 3

אתם בטח כבר זוכרים – אבל אם לא תציצו כאן בסקירה הקודמת של A5 Pro של החברה – יומידיגי אולי חברה קטנה אבל היא משקיעה די הרבה במיצוב של המכשירים שלה ובאופן ההגשה שלהם. זה מתחיל בקופסה מסודרת ומאורגנת ואפילו נאה, זה עובר דרך העיצוב של הטלפון עצמו, וזה נגמר בבחירה שלה להשתמש באנדרואיד נקי.

Power 3, אם כן, מגיע עם Android 10 (אנדרואיד) בגרסה הנקייה שלו וזה ברור למדי אחרי שעוברים בפעם הראשונה על שורת צלמיות הבחירה המהירות ועל ההגדרות – אבל זה כמובן כבר שייך לסקירה.

אז מה מציע Power 3 לצרכן הפוטנציאלי? מסך IPS בגודל 6.53 אינץ' ברזולוציית +FHD. המסך נקי עם שוליים דקיקות במפתיע למכשיר בקנה מידה תמחירי שכזה, וביומידיגי כבר שילבו בטלפון הזה את מצלמת הסלפי מתחת לחריר שנמצא בצד שמאל למעלה. היא מצוידת בחיישן 16 מגה-פיקסל. מאחור יש ארבע מצלמות כשהראשית מצוידת בחיישן בגודל של 48 מגה-פיקסל. מצלמת הרוחב מצוידת ב-13 מגה-פיקסל, ואילו מצלמות העומק והמקרו מגיעות עם חיישני 5 מגה-פיקסל.

המעבד הוא Helio P60 של מדיה-טק (MediaTek) שעובד במהירות של 2 גיגה-הרץ לכל היותר בתצורה של bigLITTLE סטנדרטית עם שני אשכולות של ליבות עיבוד: 4 מבוססות על Cortex-A73 ו-4 מבוססות על Cortex-A53. יש במכשיר 4 גיגה-בייט זיכרון עבודה לצד 64 גיגה-בייט זיכרון אחסון. הסוללה שלו היא בנפתח עבודה של 6,150 מילי-אמפר/שעה – וזו כנראה הסיבה שהוא נקרא Power – והיא מגיעה עם מטען 18 וואט. Power 3 גם תומך באפשרות לטעון מכשירים אחרים באמצעות חיבור ה-USB C שלו בעוצמה של 10 וואט., במקום להסתובב עם סוללה ניידת. יש בחבילה אפילו כבל USB C-C קצר מתאים.

המחיר של Power 3

אחת הסיבות שבגללן החלטתי להזמין את Power 3 של יומידיגי היא המחיר שנראה על פניו מהסוג שמציע תמורה גבוהה לכסף. אני רכשתי אותו ב-Bangood ושם הוא עולה כרגע פחות מ-553 שקלים. הבעיה היא שכרגע, בגלל המצב, אני לא בטוח שהוא יישלח לארץ. צריך לברר אם יש אותו במחסנים אחרים קרובים יותר מאשר אזור סין/הונג קונג.

בכל מקרה, בסקירה שכבר יצאה אני אבדוק שוב האם החסרונות של המכשיר, בשילוב עם היתרונות, מצדיקים את תג המחיר ואת ההתלהבות על הנייר שלי.

2 מחשבות על הצצה מוקדמת: Umidigi Power 3 – הרבה סוללה, הרבה מצלמות ועיצוב מודרני במחיר שוק כניסה

    • הרזולוציה 2340×1080 פיקסלים
      זה אומר יחס 19.5:9 לא צר וארוך כמו חלק המכשירים המודרניים, אבל עדיין רחוק מ-18:9 של פעם
      בכל מקרה עם הכיסוי שמגיע איתו ההרגשה היא אפילו יותר לכיוון של 19:9 שמחזיקים ביד

      תשובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *